بازسازی وتعمیرات مبل

 

بازسازی وتعمیرات مبل

ما در این مقاله در تلاش هستیم تا بهترین راهکار برای تعمیر مبل راارائه دهیم.تعویض وهزینه خریدمبل را حذف کنیم.

درعصر حاضر مبلمان وصندلی های راحتی بسیار پرکاربرهستند ودر حال حاضر از لوازم ضروری هر خانه به حساب می آیند.این مبلمان ها در طراحی های مختلف باتوجه به سلیقه وکاربردی که مشتریمد نظر دارد تولید می شوند.

همانند بسیاری از لوازم منزل گاهی نیاز به تعمیر یاتعویض قطعات فرسوده آن داریم. در شرایط سخت اکنون مملکت به صرفه نیست تا کالا های بزرگی مثل سرویس های چوبی ومبلمان را خرید کنیم.ترجبح اکثریت مردم به تعمییر ودوباره استفاده کردن از همان لوازم ومبل سابق می باشد.

ما در اینجاقصد داریم به شما آموزش دهیم تا خودتان بتوانید مبلمانتان را تعمییر نمایید.

گروه مشاوره ما در ابزار مبل ویهان در تلاش است برای آسان نمودن مسیر وسرعت بخشیدن به تعمیرات سرویس مبل خود گروه های تعمییرات در نقاط مختلف شهر رابه شما معرفی نماید.

لازمه ی تعمیر مبل این است که شما ابتدا بتوانید آسیب دیدگی مبل را شناسایی کنید و متوجه بشوید کدام ناحیه از مبل دچار خرابی شده است.

مبل ها از نواحی گوناگونی آسیب دیده می شوند که به شرح هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

کیفیت مواد به کار رفته در تعمیر

یکی از شاخص هایی که در تعمیر مبل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است کیفیت مواد اولیه ای است که برای تعمیر مبل ها مورد استفاده قرار می گیرد. همانگونه که  شما در هنگام خرید مبل ها به متریال به کار رفته در مبل اهمیت زیادی می دهید باید در هنگام تعمیر آنها نیز به متریال و مواد اولیه مورد نیاز برای تعمیر نیز حساسیت زیادی را درنظر بگیرید. کیفیت مواد اولیه مورد نیاز برای تعمیر مبل ضمانت کننده طول عمر مبل خواهد بود.  فوم هایی که برای تعمیر مبل مورد استفاده قرار می گیرند باید از نوع درجه یک باشند تا بتوانند کیفیت را برای مبل به همراه داشته باشند. از مواد اولیه اصلی گرفته تا مواد اولیه ای که برای دوخت مورد استفاده قرار می گیرند همگی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا مبل بعد از مدتی استفاده مجددا نیاز به تعمیر پیدا نکند.

تجربه در مرحله دوم تعمیر دخیل است!

همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم کیفیت مواد اولیه  از اهمیت زیادی برخوردار است و هر چه این مواد با کیفیت تر در نتیجه کیفیت مبل نیز افزایش می یابد. اماهمانگونه که همه به آن اشراف داریم تجربه در هر کاری از اصول بنیادی است حتی اگر ما از مواد اولیه مرغوب نیز استفاده نماییدولی متخصص باتجربه ای برای این کار درنظر نگیریم تمامی زحمات وهزینه ها از بین میبرد.در یک کارگاه تعمیر مبل پرسنل زیادی فعالیت می کنند که هر یک نیز بر اساس تخصص خود یک بخش از کار را بر عهده می گیرند. تجربه هر یک از این افراد از اهمیت زیادی برخوردار است .

شکستگی پایه مبل

شکستگی پایه مبل از اتفاقات پر تکرار برای شما می تواند باشد وما سعی بر این داریم تا پایه های مقاوم وبا تنوع بالای خود را درسایت ابزارمبل ویهان به شما معرفی کنیم .انواع مدل های متنوع پایه های فلزی وپلاستیک فشرده آبکاری شده ولوکس ترکیه ای در سایت ویهان عرضه شده است.

استقامت بالای این محصولات تضمین شده وبا اتصالات پیچ می توان آنها را در محل پایه نصب نمود.

پایه های مبل از انواع مختلفی می باشند ، از قدیمی ترین پایه های مبل ، پایه های چوبی می باشند که بسیار زیبا هستند و جلوه خاصی به مبل می دهند ، این پایه ها از مقاومت خوبی برخوردار هستند ولی ممکن است دچار ترک خوردگی و یا شکستگی شوند

ترک خوردگی شایعترین عامل شکستگی می باشد که در نوع پایه های چوبی قدیمی با استفاده از چسب های مرغوب می تواند برطرف کرد.

از دیگر انواع پایه های مبلی ، پایه فلزی می باشد که جدیدا بسیار ترند شده و در مبلمان ها و سرویس خواب ها ، کنسول ها مورده استفاده قرار می گیرد ، از مزیت های پایه فلزی مقاومت بسیار زیاد آن می باشدو این پایه ها در طراحی های مبلمان بسیار دخیل هست وتنوع آبکاری های پایه های فلزی در رنگهای طلایی نقره ای ومشکی مات و…دست طراح ومشتریان را برای انتخاب باز می گذارد.

اگر بخواهیم از عیب های این پایه برای شما بگوییم ممکن است ضعف هایی در آبکاری آن باشد و یا اگر این پایه ها در معرض رطوبت قرار بگیرند رنگ آن ها ممکن است تغییر پیدا کند ، اما شما می توانید به سادگی آن را در منزل تعویض کنید

از دیگر پایه های مبلمان ، پایه های پلاستیکی می باشد که این نوع پایه ها از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و به راحتی قابل تعویض شدن هستند.

پارگی وسوختگی پارچه مبل

در پارگی وسوختگی وکلا آسیب به پارچه شما نمی توانید در منزل آن راتعویض کنید.برای تعویض  پارچه مبل می بایست از استاد کاران ما در تولید ی مبلمان کمک بخواهید تابا استفاده از ابزار های تولید وساخت مبلمان شما رادر تعویض پارچه وروکش مبل  یاری کنند.

پیشنهاد می کنیم اگر آسیب دیدگی پارچه مبل شما بسیار کم وجزیی می باشد با مشاوران ما در ابزار مبل ویهان تماس بگیرید وبا استفاده از راهنمایی های مشاورین ما بااستفاده از نخ وسوزن های پیشنهادی متخصصان ما محل پارگی را فیکس وبدوزید.

انواع مختلف از برند ها ومارک های معتبر نخ ها با مقاومت ها متفاوت بسته به نیاز شما در سلیت قرار داده شده است.

ازشکل طبیعی خارج شدن فوم های داخلی مبل

نشیمن های مبل به علت اینکه وزن افراد را باید تحمل کنند اگر از جنس مرغوبی تهیه نشده باشند در طول استفاده دفرمه شده وبه اصلاح از فرم وحالت اصلی خود خارج شده وچهره وزیبایی مبل شما را خدشه دار میکند.اما نشیمن ها پس از مدتی که از آن استفاده می شود ممکن است دچار فرو رفتگی بشوند ، در این مواقع شما باید اقدام به تعویض نشیمن کنید.

گروه صنعتی لوازم مبل ویهان با تولید وعرضه کردن بهترین فوم های کشور وتخصص در تولیدفوم، در دهه های اخیر وبهره گیری از دستگاه های به روز دنیا برای ساخت فوم های مقاوم در برابر وزن وفرسایش توانسته است بسهولت پاسخگو این نیاز اساسی در تولیدات صناییع مبلمان ومشتریانش باشد.

هنگام خرید مبل می بایست بسیار دقت کنید که متریال استفاده شده در مبلتان با کیفیت باشد ، برای شناخت بیشتر مواد و ابزار اولیه مبل اینجا کلیک نمایید ، و حتما از فروشنده در خواست کنید که به شما توضیخات کافی از محصول را بدهند و ضمنا گارانتی محصول را دریافت نمایید.

نشیمن های مبل از فوم واسفنج های با کیفیت باید تهیه شود که معمولا از اسفنج های سنگین استفاده می شود. اسفنج ۳۰ و یا ۳۵ کیلویی و در بعضی مواقع از فوم سرد هم بجای اسفنج استفاده می شود.

تعمیر مبل در منزل

اگر تعمیرات مبل جزئی باشد با راهکارهایی که در اینجا برای شما عنوان کرده ایم می توانید به سادگی در منزل با هزینه ای کمتر تعمیر مبلمان خود را انجام دهید ، در غیر این صورت می توانید با مشاورین در ابزار  مبل سینا تماس برقرار نمایید و عکس محصول خود را ارسال نمایید تا بهترین راهکار را به شما بدهند و اگر نیاز به تعمیرات در خارج از محل خانه بود به شما راهنمایی لازم را ارائه می دهند و بهترین تعمیر کاران را با توجه به محدوده به شما معرفی خواهند کرد.