خرید مبل ال

مبل ال

مبل ال

مبل ال یکی از مبلمان هایی است که در هر محیطی می توان از آن استفاده کرد و دکوراسیونی زیبا ایجاد نمود.

مبل ال علاوه براینکه مبلی راحتی به شمار می رود از آن می توان برای ساعت های طولانی جهت استراحت ، لم دادن و دراز کشیدن استفاده نمود ، مبل های ال دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند.

مبل های ال برای منازل کوچک بسیار مناسب می باشد ،زیرا فضای نشیمن زیادی دارد با اینکه فضای کمی را اشغال میکند ، از دیگر مزایای مبل ال می توان به این اشاره کرد در زیر آن می توان باکس جهت قرار دادن وسایل گذاشت که منازل کوچک بی نظیر است.

مبل ال یکی از انواع مبلمان ها است که برای دکوراسیون های مدرن و خانه های با فضا کوچک مناسب می باشد. و در خانه های بزرگ که دارای دو دکوراسیون هستند می تواند در بخش مدرن بسیار چشم نوازی کند.

 

مبل ال مدرن

 

انواع مبل ال

مبل های ال در حالت کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند

ال راست چین ، ال چپ چین و ال کنج

ساختار مبل ال:

کلاف مبل ال از چوب های راش و روسی تشکیل می شود و اسفنج آن می بایست اسفنج مرغوب یا گرماژ بالا باشد و بخش رویی آن از پارچه و یا چرم پوشیده شده است.

طرفیت مبل ال :

مبل های ال از ۳ نفره تا ۹ نفزه قابلیت ساخت دارند.

مراحل ساخت مبل

اولین مرحله برای ساخت هر مبلمانی ساخت کلاف آن می باشد ، برای مبل ال هم بعد از ساخت کلاف به رنگ کاری فرستاده می شود و پس از آن خیاطی پارچه مبل را تحویل بخش رویه کوبی می دهد که مهم ترین بخش ساخت مبل ال می باشد و می بایست با ظرافت و دقت زیادی رویه کوبی آن انجام شود.

نکات خرید مبل ال

برای خرید مبل ال می بایست دقت کنید که قبل از خرید بخصوص برای منازل کوچک ، کنج ترین قسمت منزل را در نظر بگیرید و برای آنجا مبل را خریداری نمایید تا مبلتان مانع حرکت شما و ایجاد مزاحمت در منزل نکند.

با توجه به ابعاد منرلتان تعداد مبل را سفارش دهید اگر فضا دارید می توانید مبل های ۹ نفره و یا بیشتر سفارش ساخت بدهید ولی اگر فضای شما کوچک است از تعداد کمتری استفاده نمایید و می توانید در هنگام سفارش به تولید کننده سفارش باکس در زیر مبل را بدهید که فضایی برای چیدن وسایل به شما می دهد.

مبل ال از مناسب ترین مبل ها جهت چیدمانی غیر از خطی است

مبل ال در وافع مبلی با سبک مدرن می باشد ،و در این سبک کانون منازل تلویزیون می باشد که معمولا افراد خانواده به دور آن جمع می شوند و اوقات استراخت خود را در آنجا سپری می کنند

استفاده از مبل ال حول تلویزیون یکی از انتخاب های مناسب برای سبک مدرن می باشد و شما می توانید از بیشترین فضای منززل خود استفاده کنید

خرید مبل ال

 

محل قرار گیری مبل ال

در واقع قاعده ی خاصی برای قرار گیری مبل ال وجود ندارد و شما بر اساس فضایی که در منزل دارید می توانید مبل خود را قرار دهید ، در واقع برای منازل کوچک مناسب است که در کنج قرار بگیرد تا فضا برای رفت و آمد شما راخت باشد و در منازل بزرگ که فضای زیادی در اختیار است می توانید در وسط قرار دهید و فضا سازی در منزل داشته باشید

 

قیمت مبل ال

قیمت تمامی مبل ها بستگی به مواد و متریال اولیه بکار رفته در آن می یاشد ، هر چه این مواد و ابزار با کیفیت تر باشند به طبع قیمت مبل شما بیشتر خواهد شد و البته ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات هم در قیمت مبل بی تاثیر نیست.

اگر مبلی ارزان قیمت پیدا کردید ختما به مواد و متریال آن توجه نمایید ، زیرا مبلمان از آن دسته وسایلی نیست که به سرعت تعویض شود پس به بلند مدت فکر کنید و مبلی با کیفیت تهیه نمایید که پس از مدتی از خریدتان پشیمان نشوید

 

ابزار مبل ویهان

ابزار مبل ویهان سعی بر این داشته تا در این مقاله مبل ال را به شما معرفی نماید تا شما در زمان خرید با اطلاعاتی کافی و جامع خرید خود را انجام دهید.